joi, 19 martie 2009

Ba, Basescu e tata!

Hotnews ne invita sa ii gasim un slogan de campanie Elenei. Cred ca titlul acestui articol este cel mai potrivit, pentru ca exprima exact suma calitatilor, aptitudinilor, cunostintelor si insusirilor speciale pe care viitoarea reprezentanta a Romaniei in Parlamentul European le poseda. Daca nu ii place, ii propun Elenei Basescu cateva replici celebre din filme, usor modificate. „Domnul sa-mi fie martor, de azi inainte nu voi mai fi niciodata inculta”! – Pe aripile vantului. „Tata spunea mereu ca viata este asemeni unei cutii cu bomboane. Niciodata nu stii ce demnitate o sa gasesti inauntru” - Forest Gump. „Ei, bine, nimeni nu e perfect, dar eu am numai succesuri” - Unora le place jazz-ul. „Parlamentari europeni, aveti o problema”! – Apollo 13. „Nimeni nu o trimite la acasa pe fata mea”! - Dirty Dancing. „Mereu am depins de bunatatea lui tata”. – Un tramvai numit dorinta. Iar pentru noi, ceilalti, cred ca s-ar potrivi „O sa avem nevoie de o barca/tara mai mare”! – Falci.
de Ala Ghola

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu