luni, 16 martie 2009

Modernizarea Romaniei=?

Vom investi masiv în infrastructură, în fiecare şedinţă de Guvern facem o analiză riguroasă a modului cum sunt cheltuiţi banii pe investiţiile publice, în fiecare săptămână modul cum sunt atrase fondurile europene; am stabilit termene precise pentru descentralizare, am stabilit termenele precise pentru legea salarizării unice, am stabilit termene precise pentru restructurarea agenţiilor şi altor structuri din subordinea ministerelor, cu alte cuvinte procesul de modernizare a României a început. Asta ne-a comunicat primul-ministru al Romaniei de la tribuna parlamentului. Poftim? Modernizarea Romaniei=restructurarea agentiilor guvernamentale? sau poate modernizarea Romaniei= adoptarea legii salarizarii unice? Oare cata lipsa de logica si inteligenta se poate tolera la un prim-ministru care se adreseaza Parlamentului? Oare cata incompetenta se poate permite unui prim-ministru? Oare Parlamentul nu are nicio parghie sa spuna "alo, oare cum ti-am dat noi votul ala de incredere?" Nu? Ca mie alegator de rand mi s-a parut strigator la cer. Si mai ales, in aceste conditii, modernizarea Romaniei, adevarata modernizare, va intarzia cu siguranta sa apara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu