miercuri, 28 ianuarie 2009

Cat va mai rezista Emil Boc?

Cand Stolojan ne-a lasat din nou cu ochii in soare si Traian Basescu l-a numit pe Emil Boc prim-ministru ne-am scandalizat, l-am ironizat, l-am criticat, dar ulterior ne-am consolat cu ideea ca Emil Boc chiar este premierul Romaniei. Din pacate nimeni nu a crazut ca paiata de la Palatul Victoriei chiar se va comporta fix ca o papusa de carpa. Asta poate pentru Moliceanu/Motocicleanu/Tariceanu ne-a aratat ca iti poti reveni din supunere si ca un Prim-ministru are si el c... si daca nu are ii pot creste in timp ce se plimba cu masini cu girofar insotit de minim 5 garzi de corp. Sperantele noastre au fost desarte insa. Omul este vai de capul lui. Despre bugetul de stat, pentru care el este principalul responsabil, vorbesc in ultimul timp Basescu, Stolojan, Cati Andronescu, Marian Sarbu, Mircea Geoana, foarte putin Pogea, si aproape deloc Boc. Iesirile publice ale premierului sunt foarte putine si ca cetatean nu pot sa nu-mi problema oare de ce il platim pe Emil Boc sa fie prim-ministru. Astazi insa Traian Basescu a reusit sa-l umple de penibil inca o data. Astfel, Basescu a descins la sedinta la care participau premierul, ministrul de finante si sindicalistii, a stat doua ore si apoi facut o declaratie de presa de prim-ministru, lasandu-l pe Boc apoi sa raspunda doar unor intrebari influentate de informatiile iesite pe surse conform carora bugetul nu se aproba nici maine. Lui Boc efectiv i-a tremurat mandibula si vocea in primele 10 secunde de declaratie. Eu cred ca este pe punctul de a claca, si nu o spun critic, ci cu profunda ingrijorare.
Avem o criza economica in plina desfasurare, care este alimentata de o criza politica, si vai! primul-ministru al Romaniei este in lesa unui cocalar ca Basescu, care nu se pricepe la nimic concret, dar stie ca vrea sa ramana la putere.
Este foarte trist pentru cetatenii acestei tari.

2 comentarii: