marți, 20 ianuarie 2009

Doua motive de emigrare

86% dintre romani considera religia a fi „foarte sau destul de importanta” conform unui studiu al Institutului de Cercetarea Calitatii Vietii, cu alte cuvinte avem tot atatea persoane religioase ca tari precum Irak, Maroc, Indonezia. OMG!!! Daca admitem ca romanii sunt sinceri cand completeaza sondaje, si ca nu se dau mai catolici decat papa la presiunea constiintei (ceea ce si asta in sine ar fi o problema), procentul este ingrijorator. Irak, Maroc si Indonezia sunt foarte aproape de fundamentalismul islamic, si religia este intradevar o constrangere in aceste state, este o politica nationala. Politica de tinut sub control cetatenii, if u ask me. Anyway, temerea mea cea mai mare este urmatoarea: daca avem 86% de cretini care vor ca religia sa fie permanent prezenta in viata lor, la o adica, adica la un referendum acesti oameni mi-ar putea ingradi mie libertatea de exprimare si drepul la constiinta, impunandu-mi religia ortodoxa ca parte obligatorie in viata mea?! Sper sa nu ajungem niciodata in acest punct si lumea sa se trezeasca in Romania si sa vada religia si prin prisma sarlataniei Bisericii Ortodoxe care este pe locul 1 in topul manipulatorilor.
Si daca mai adaug ca, in conformitate cu acelasi studiu "73% dintre români considerau în 2008 că ar fi bine ca ţara să aibă un conducător puternic, care nu-şi bate capul cu Parlamentul şi alegerile" atunci nu-mi ramane decat sa-mi iau campii si sa emigrez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu